מדוע זוגות רבים נרתעים מלערוך הסכם ממון?

חתונה היא טקס סמלי בו חייהם של שני אנשים מתאחדים והופכים לחיים משותפים לכל דבר ועניין. חלק מהשיתוף בחיי הנישואין הוא השיתוף בחשבונות הבנק ובנכסים. למעשה, כאשר שני בני זוג מגיעים להחלטה להתחתן הם לא מצויים בהכרח באותו מצב כלכלי. פעמים רבות לגבר או לאישה יכולים להיות יותר נכסים פיננסיים מאשר לבת או לבן הזוג שלהם.

ההבדל הכלכלי גורם לבני זוג רבים להגיע להחלטה לחתום על הסכם ממון. הסכם ממון הוא הסכם בו מחולק הרכוש בין שני בני הזוג במקרה של פרידה. זוגות רבים חוששים לחתום עליו בגלל הרגשה שהוא מעיד על איכות הקשר או מידת האהבה שלהם.

 

הסכם ממון – לא מה שחשבתם!

הסכם ממון שונה מאוד ממה שרוב האנשים חושבים עליו. למעשה הסכם זה מחלק את הרכוש ודואג לעתיד הכלכלי של כל אחד מבני הזוג במקרה של פרידה. כך, למשל, יש זוגות שההסכם שלהם כולל חלוקת רכוש שהיא אולי לא שוויונית אך היא בהחלט דואגת לכך ששני בני הזוג יוכלו להתקיים בכבוד ובאיכות חיים גבוהה במקרה של פרידה.

רוב האנשים חושבים שהסכם זה נועד להשאיר את אחד מבני הזוג חסר כל בעוד שבן הזוג שהביא את הממון ישאיר את כל ההון לעצמו. למעשה ההפך הוא הנכון. ההסכם נועד להסדיר את חלוקת הרכוש במקרה של פרידה. לפי הסכמים אלו שני בני הזוג ייהנו מרווחה כלכלית בעוד שחלוקת הרכוש תיקח בחשבון את הממון שכל אחד מבני הזוג הביא לקשר לפני הנישואין.

 

הסכם ממון – יתרונות של ההסכם לשני בני הזוג

הסכם ממון יכול להיות הסכם שיש לו יתרונות רבים לשני בני הזוג. האינטרס של כל זוג שמתחתן הוא לדאוג לרווחה של בן או בת הזוג. ההסכם פשוט נועד להבטיח את העתיד הכלכלי של שני בני הזוג במקרה שהחיים יובילו את הזוגיות למקומות לא צפויים של פרידה.

הסכמי ממון אולי נשמעים כמו הסכמים צורמים שלא בריאים לרומנטיקה של הזוגיות, אך למעשה הם יכולים לאפשר לכל זוג לחיות את חייו בשלווה ובאושר רב. בזכות ההסכמים הללו כל זוג יכול לנהל אורח חיים משותף ויפה מבלי לחשוש למה שיקרה מבחינה כלכלית במקרה של פרידה או פירוק הזוגיות. חשוב לציין שבני הזוג לא חייבים לחתום על ההסכם לבד והם יכולים לקבל סיוע ועזרה מעורכי דין המתמחים בכך.

 

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון אפוסטיל נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button