נוטריון תל אביב נוטריון בתל אביב

נוטריון תל אביב – עו”ד מיגל עבאדי

שירות מהיר ומקצועי 24 שעות בבית הלקוח

לקבלת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 077-5253419

 

מיגל עבאדי הוא עו”ד ונוטריון תל אביב

תל אביב היא העיר שבה נרשמות מרבית העסקאות בתחום הנדל”ן, דירות רבות בתל אביב נמכרות מדי יום וקונים פוטנציאליים רבים פונים לבנקים למשכנתאות בקשת עזרה במימון הקנייה, כדי לקבל משכנתה, דורש הבנק יפוי כח נוטריוני, לכן לא פעם תצטרכו את שירותיו של נוטריון תל אביב. נוטריון תל אביב מכיר את התחום המשפטי כמו את כף ידו וייתן לכם את השירות הטוב ביותר. עו”ד מיגל עבאדי הוא נוטריון תל אביב אשר יש לו וותק, ניסיון ולקוחות רבים ומרוצים.

נוטריון תל אביב בדיני משפחה

בעת גירושין או נישואין או בחתימה על הסכם ממון נדרש במקרים רבים אימות מסמכים המעידים על המצב המשפחתי.
בעת נישואים  אזרחיים בחו”ל או בארץ דרושים מסמכים המעידים על הסטאטוס של המועמד לנישואים,רווק גרוש או אלמן. כדי לאמת את המסמכים דרושה חתימה של נוטריון אשר בדק ואימת את המידע.
שירותי נוטריון תל אביב  הם בין המבוקשים ביותר בעיר מפאת גודלה והרכב האוכלוסיה שבה. נוטריון תל אביב מקבל מקרים רבים בשנה של בקשות לאישורים נוטריוניים, אימותים וכדומה.

נוטריון תל אביב

נוטריון תל אביב תאונות ונזקי גוף

נוטריון תל אביב  העוסק בתחום של תאונות ונזקי גוף.  לאחר תאונה שבה נגרמו נזקים לגוף האדם נוטריון תל אביב מגיש מסמכים רפואיים לחברת הביטוח כדי לקבל פיצוי כספי.
אם המסמכים הרפואיים אינם כתובים בשפת המקור אלא מתורגמים, דרוש אישור נוטריוני המעיד כי תרגום המסמך הרפואי זהה למקור מידי נוטריון תל אביב.

טיפול צוואות

נוטריון תל אביב עוסק בצוואות נוטריוניות- צוואה נוטריונית היא צוואה  החתומה על ידי נוטריון תל אביב והיא בעלת תוקף משפטי.
אם לאחר מות המוריש תתעורר התנגדות  לצוואה, במקרה  שהצוואה מאושרת  על ידי נוטריון תל אביב חזקה על בית המשפט כי הצוואה נערכה כדין וכי הנוטריון בדק וחקר שזהו רצונו האמיתי של המוריש.

אימות מסמכים

בין המסמכים הבולטים שנדרש נוטריון תל אביב לאשר הם:

אישור חיים

אישור חיים הוא אישור המעיד כי האזרח המבקש עדיין חי. את האישור יכול כל אזרח לקבל במשרד הפנים.
אזרחים שעברו את השואה ומקבלים  כספי פיצויים מגרמניה נדרשים  לשלוח כל שנה אישור המעיד כי הם עדיין חיים. כדי לאשר את אישור החיים, תרים תושבי תל אביב אחרי משרד של נוטריון תל אביב כדי שיאשרו ויאמתו את המסמך.

תמצית רישום ממשרד הפנים

זוהי תעודה שבה מופיעים פרטיו של התושב בדיוק כמו שהם רשומים במשרד הפנים. לדוגמה, בעת נישואים אזרחיים המתבצעים בארצות רבות חייב כל אזרח ישראלי להביא תמצית רישום שבה יפורט מהו מעמדו המשפחתי. כדי שהמסמך יהיה קביל בארצות אחרות צריך לצרף חתימה של נוטריון תל אביב.

תושבי תל אביב אשר חלקם  מעדיפים להינשא בנישואים אזרחיים פונים למשרד של נוטריונים בתל אביב.
אם על תל אביב אפשר לומר כי היא הבירה העסקית של מדינת ישראל, אז על נוטריון תל אביב נוכל לומר כי ידיו, כנראה, מלאות עבודה ועל כך אולי יעיד ריבוי המשרדים של נוטריונים בתל אביב ושל נוטריון תל אביב.

ישנם הרבה משרדים של נוטריון תל אביב, אבל חשוב לבחור את המשרד שנותן את השירות הטוב והאיכותי ביותר. עו”ד ונוטריון תל אביב מיגל עבאדי – נוטריון תל אביב בעל ניסיון, וותק וידע מקצועי מקיף.

נוטריון בתל אביב

אודות עו”ד מיגל עבאדי נוטריון תל אביב

כל נוטריון הוא עורך דין בהכשרתו, אך לא כל עורך דין הוא נוטריון תל אביב. הנוטריון צריך להיות חבר בלשכת עורי הדין ובעל ניסיון של עשר שנים ומעלה. על נוטריון תל אביב  להיות נקי מהרשעות שיש בהן קלון או השעיות מלשכת עורכי הדין. הכשרה כנוטריון מחייבת השתלמות מיוחדת והסמכה לפי חוק הנוטריונים משנת 1976, שבסופה הוא נרשם בספר הנוטריונים ומשאיר בו את דוגמת חתימתו. וועדה מיוחדת היושבת במשרד המשפטים מתכנסת כפעמיים בשנה, ובוחנת את הבקשות המוגשות אליה.
מיגל עבאדי נוטריון בתל אביב נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.

עו”ד מיגאל עבאדי נוטריון בתל אביב שמח לשרת את תושבי תל אביב.

לפרטים נוספים בנושא תרגום נוטריוני לחץ כאן.

לקביעת פגישה עם נוטריון בתל אביב וקבלת פרטים נוספים,
צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון בתל אביב, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

אהבתם את האתר שלנו? פרגנו לנו בגוגל ביקורות !

 

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button