מדוע יש צורך באישור אפוסטיל?

מדוע יש צורך באישור אפוסטיל?

העולם הוא גלובלי – זה לפחות מה שאומרים לנו בכל כלי התקשורת בעשרים השנה האחרונות. אך למרות שהגבולות בין המדינות בעולם הלכו והיטשטשו, עדיין יש הרבה מאוד סידורים שצריך לעשות אם אנחנו רוצים לעבור למדינה אחרת, או למשל לקנות נכס במדינה זרה. כאשר אנחנו רוצים לבצע פעולות בעלות אופי משפטי עם מדינות זרות (כמו למשל חתימה על חוזים), אנחנו צריכים להיות מסוגלים להביא במדינות אלו מסמכים משפטיים שונים כמו למשל תעודות לימודים (תואר אקדמי), תעודת לידה או תעודת נישואין.

בשביל שלמסמך שאנחנו מתרגמים מעברית (או משפה אחרת) לשפה של מדינת היעד שלנו יהיה תוקף משפטי צריך לקבל לתרגום אישור של נוטריון. הנוטריון יעניק למסמך שלנו תוקף משפטי או במילים אחרות: אפוסטיל. כאשר מדובר בשירותי אפוסטיל, הכוונה היא למתן תוקף משפטי או אישור משפטי למסמכים מקומיים או למסמכים בעלי אופי בינלאומי.

 

אפוסטיל – לאנשים שרוצים להגר מהארץ למדינה אחרת

אנשים אשר רוצים להגר ממדינה אחת לאחרת צריכים להביא איתם למדינה החדשה הרבה מאוד מסמכים שמעידים על ההיסטוריה האישית שלהם (איפה הם נולדו, בני כמה הם, תיק רפואי, בעלות על נכסים ועוד…).

בשביל שלמסמכים המשפטיים שונים כמו הסכם המשמרות על הילדים שלנו יהיה תוקף גם במדינות אחרות או לאחר שהיגרנו למדינה אחרת צריך שמסמכים אלו יקבלו אישור אפוסטיל. האופסטיל הוא למעשה אישור נוטריוני של מסמכים. ללא אישור זה להרבה מאוד תעודות ומסמכים משפטיים חשובים מכל תקופות החיים שלנו לא יהיה תוקף או משמעות. ללא תוקף משפטי לא ניתן יהיה לעשות שימוש במדינות זרות במסמכים כמו תעודת לידה או תעודת נישואין במדינות אחרות.

 

אפוסטיל – והקשר של להוצאת דרכון זר

אחד המקרים בחיים שבהם יש הכי הרבה צורך לאישור אפוסטיל של נוטריון הוא המקרה בו אנחנו רוצים להוציא דרכון זר. בשביל להוציא דרכון זר צריך לתרגם הרבה מסמכים מעברית לשפת המקום בו אנחנו רוצים לקבל אזרחות. כך למשל אם אנחנו רוצים לקבל דרכון בריטי אנחנו צריכים לתרגם את תעודת הלידה, תעודת הנישואין, תעודת התואר האוניברסיטאי וגם תעודת הזהות שלנו לאנגלית. לא מספיק שנרגם לבד בכוחות עצמנו רק לתרגם את המסמכים הללו לאנגלית (גם אם האנגלית שלנו מעולה) כי למסמכים אלו לא יהיה תוקף משפטי.

בשביל שלמסמכים אלו יהיה תוקף משפטי אנחנו חייבים להעביר אותם לנוטריון שיבחן אותם ויערוב לכך שהוא אמתיים וחוקיים ויעניק להם תוקף כזה מכוח הסמכות שלו. ללא אישור של נוטריון למסמכים המשפטיים שלנו לא יהיה תוקף ולא נוכל להשתמש בהם לשם הוצאת דרכון ואזרחות זרה בכל מדינה שהיא גם אם הדקדוק והתחביר בהם יהיו מושלמים.

 

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון אפוסטיל נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button