הסכם ממון – מידע וטיפים

החלטתם להתחתן? מזל טוב! חוץ מלתכנן את הערב הגדול, סידורי הפרחים, הצלם, השמלה, הקייטרינג, האולם, סידורי הישיבה, התאריך, ירח הדבש ועיצוב ההזמנה – חשבתם על מה יקרה ביום שאחרי? הרי בכל זאת, למרות החשיבות העצומה של יום הכלולות, מדובר ביום אחד בלבד. ומה שחשוב זה החיים שאחרי, חיי הנישואין.

לפי הנתונים הסטטיסטיים היבשים, אחד מכל שלושה זוגות בישראל – מתגרש. כמובן שחייבים לשמור על האופטימיות, אבל חייבים גם לבטח את עצמכם. במיוחד בשביל זה, מומלץ לערוך הסכם ממון מבעוד מועד. גם עבור זוגות שלא רוצים להתחתן, אלא רק להיות מוכרים בציבור, מומלץ לערוך הסכם ממון שכזה, על כל מקרה שלא יהיה.

 

מה זה הסכם ממון?

הסכם ממון הוא למעשה הסכם שמסדיר את החיים המשותפים בין בני זוג, כמו גם במקרה של גירושין או פרידה חלילה. ההסכם מבוצע בהסכמה מודעת של שני בני הזוג, ונערך על ידי עורך דין הסכם ממון. ההסכם כוחו יפה לבתי המשפט בישראל, ומסדיר את כל ההיבטים הכלכליים בין בני הזוג.

 

מהי חשיבותו של הסכם ממון?

להסכם ממון יש חשיבות גדולה עבור השקט הנפשי ויציבות הזוגיות. הסכם זה מאפשר לבני הזוג ליהנות מביטחון כלכלי, ודאות ויציבות, במיוחד במקרים בהם מעורבים גם ילדים אשר עדיין נמצאים בגיל האפוטרופסות, אך לא רק.

 

הסכם ממון בעריכת נוטריון

לאחר סיום עריכת ההסכם, וההסכמה ההדדית מצד שני בני הזוג על הנוסח הסופי שלו, יש להעניק לו תוקף משפטי. לצורך כך, יש לחתום על הסכם הממון בנוכחות נוטריון, על מנת שיעניק למסמך תוקף משפטי מחייב.

 

מקל על החיים במקרה של גירושין

זכרו שעריכה וחתימה על הסכם ממון פותר הרבה בעיות בהמשך הדרך. בדרך-כלל, במקרה של גירושין, הסכסוך בין בני הזוג מתגלע בעקבות עניינים של אופן פיצול וחלוקת הרכוש. לא כל גירושין נערכים בהסכמה ובנועם בין בני הזוג, ולעיתים קרובות מדי הפרידה מידרדרת לגירושין מכוערים ולא נעימים לשני בני הזוג. מעבר לחוסר הנעימות, תהליך גירושין ללא הסכם ממון גם יגבה מכם הרבה מאוד כסף בבתי המשפט. הסכם ממון לעומת זאת, יחסוך מכם הרבה עוגמת נפש, חיכוך מיותר עם בן או בת הזוג, כסף וטרחה. חשוב לערוך את הסכם הממון עם עורך דין מקצועי ובקיא בתחום, אשר יעבור ויטפל בכל האספקטים האפשריים במקרה של פרידה.

 

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון אפוסטיל נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button