אימות מסמכים ציבוריים באמצעות אפוסטיל

אף אדם לא חי את חייו לבדו. כל אדם הוא חלק מהחברה בה הוא חי והוא צריך לקחת חלק במילוי החוקים והתקנות בה. בכל חברה יש חוקים ותקנות שבאים לידי ביטוי בין השאר במסמכים שונים שמופקים על ידי מוסדות המדינה. מסמכים אלו יכולים לכלול תעודות זהות, דרכונים, תעודות לידה, תעודות אקדמיות, רישיון רכב ועוד. כאשר אדם מסוים עובר ממדינה אחת למדינה אחרת הוא צריך לאמת את המסמכים שיש לו ולהוכיח את האמינות והאותנטיות שלהם.

הדרך הטובה ביותר לאימות מסמכים ציבוריים היא באמצעות אפוסטיל. האפוסטיל הוא סוג של נוטריון שיש לו גם תעודה בעריכת דין. לאפוסטיל יש אישור לתת תוקף משפטי למסמכים משפטיים שונים גם אם הם עברו תרגום משפה אחת לשפה אחרת וגם אם המקור שלהם הוא במדינה זרה. שירותיו של האפוסטיל חשובים מאוד והם יכולים להיות מאוד מועילים.

 

כיצד אפוסטיל יכול לסייע לעולים חדשים?

אפוסטיל יכול לסייע מאוד גם לעולים חדשים. עולים חדשים מגיעים לישראל ממדינות זרות. פעמים רבות הם לא דוברים עברית ואין להם מסמכים בשפה העברית. כל עולה חדש חייב לתרגם את תעודת הלידה שלו, את רישיון הנהיגה שלו וגם כל מסמך בעלת משמעות משפטית משפת המקור של המדינה ממנה הוא עלה לעברית. תרגום המסכים יכול להיות משימה סבוכה – כי לא מספיק לתרגם אותם באופן מילולי יש גם להעניק להם תוקף משפטי לפי המשפט הישראלי וזה מה שהאפוסטיל עושה.

 

כיצד אפוסטיל יכול לסייע למי שרוצה להגר מהארץ?

אפוסטיל יכול לסייע מאוד לא רק לעולים חדשים אלא גם למי שרוצה להגר מהארץ למדינות אחרות כמו למשל צרפת, קנדה, ארצות הברית, גרמניה או אוסטרליה. האפוסטיל יוכל לתת אישור משפטי לתעודות השונות שלנו כך שכאשר נגיע למדינת היעד שלנו יהיו לנו עדויות לזהות האישית שלנו ולהיסטוריה האישית שלנו.

מומלץ לפנות לאפוסטיל ולא לדחות זאת. האפוסטיל יוכל לסייע לנו גם להוציא אזרחות זרה באחת ממדינות אירופה על ידי מתן תוקף משפטי למסמכים אשר מעידים שאחד ההורים שלנו או הסבים שלנו היה אזרח במדינה בה אנחנו רוצים להוציא אזרחות. שירותיו של האפוסטיל חשובים במיוחד והם יכולים לסייע לנו לשפר את איכות החיים שלנו באופן משמעותי שאיננו משתמע לשני פנים. שיפור איכות החיים שלנו יאפשר לנו לפתוח בדף חדש במדינה חדשה בה נוכל לממש את היכולות האישיות שלנו.

 

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון אפוסטיל נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button