תרגום נוטריוני לצרפתית

נוטריון צרפתית – עו”ד מיגל עבאדי

שירות מהיר ומקצועי 24 שעות בבית הלקוח

לקבלת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 077-5253419

מהו נוטריון צרפתית?

נוטריון צרפתית הוא עורך דין שהוסמך בהתאם לחוקים שקבעה המדינה כדי לטפל במסמכים משפטיים בצרפתית ובמגוון רחב של שפות אחרות על מנת שאותם מסמכים משפטיים יקבלו תוקף משפטי בארץ ובעולם.

תפקידו של נוטריון בצרפתית נושא עימו אחריות רבה מכיוון שחתימתו על המסמכים המובאים בפניו בעברית, בצרפתית או בכל שפה אחרת בה הוא שולט היטב, מהווים הוכחה חוקית ורשמית לכך שהמסמכים המשפטיים שהובאו לפניו תקינים וניתן להשתמש בהם לביצוע פעולות משפטיות שונות. תרגום נוטריוני לצרפתית הוא שירות מבוקש.

עקב האחריות הרבה שיש על כתפי נוטריון צרפתית, כל מסמך העובר תחת עיניו נבדק בקפידה ובמידה ולא הוצגו בפני הנוטריון כל המסמכים הדרושים על מנת לקבל אישור נוטריוני, נוטריון בצרפתית לא ייתן את אישורו כפי שהוא גם נדרש בהתאם לחוק הנוטריונים.

חוקיות נוטריון צרפתית

נוטריון צרפתית מחויב במסגרת ההסמכה שניתנה לו להשמע לחוק הנוטריונים, ששונה בתכניו משאר החוקים של לשכות עורכי הדין ומעגן בתוכו את כל הסמכויות והחובות שחלות על נוטריון בפועל או נוטריון שיתמנה בעתיד.

חוק הנוטריונים מסדיר את הסמכות למנות נוטריון בצרפתית ובכל שפה אחרת, החוק קובע מתי הועדה רשאית לתת לנוטריון את רשיונו החוקי, החוק מפרט מתי הועדה רשאית לדחות בקשה של עורך דין להתמנות כנוטריון וכיצד על עורך דין שמעוניין להתמנות לנוטריון לנהוג במידה ונתקל בהתנגדות לבקשתו למינוי.

נושאים נוספים הנידונים בחוק הנוטריונים הם תנאי הכשירות לכהונה שעל עורך דין שמעוניין לכהן כנוטריון לעמוד בהם, מהי רשימת הסמכויות שיש לנוטריון שלפיהם עליו לפעול במסגרת תפקידו, איסור על הנוטריון להשתמש בסמכויותיו כנוטריון בעת טיפול בענייניו האישיים או בענייניו של אחד מחבריו ומבני משפחתו, הנחיות לשמירה על טוהר המידות והגדרת כוחו של האישור הנוטריוני אותו הנוטריון מספק למסמכים אותם הוא עורך.

עקב חוק הנוטריונים שמגדיר בצורה מפורשת את כל החוקים שעל פיהם הנוטריונים פועלים, ועקב הדרישות המחמירות שנדרשות מעורך דין שמעוניין לכהן כנוטריון כדוגמאת הדרישה לעשר שנות ותק לפחות עוזרים לציבור לתפוס את הנוטריון כעורך דין עם נסיון וותק רב שניתן לסמוך על עריכתו, תרגומו ופסיקותיו לגבי כל מסמך רשמי.

למעבר לעמוד נוטריון צרפתית לחץ כאן.
לפרטים נוספים בנושא תרגום נוטריוני לחץ כאן.

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון צרפתית וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419

————————

נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button