נוטריון נהלי עבודה

על כל מוסד בישראל פועל גוף המבקר אותו. הביקורת נועדה לשמור על עבודה תקינה ולשפר עד כמה שניתן את השירותים אותם הוא מספק. גם על הנוטריונים הפועלים בישראל קיים פיקוח. לפני מספר שנים נערכה ביקרות מקיפה והתגלו הפרות נהלים במקרים לא מעטים. כמו כן הוגשו תלונות על כמה נוטריונים. בעקבות כך, משרד המשפטים פרסם רשימת הבהרות באתר על מנת שכל מי שמחפש שירותי נוטריון ידע את הנהלים על פיהם נוטריונים בישראל אמורים לעבוד.
 

חותמת נוטריון

חתימת הנוטריון היא האישור הסופי המוכיח כי המסמך עליו חתם הנוטריון הוא חוקי. לכן חותמת הנוטריון אמורה להיות חותמת לחץ ולא סתם חותמת בעיפרון או עט.  החותמת צריכה להיות מוטבעת בבירור. במקרה הצורך, אם החותמת נשחקה, צריך לחדשה. את חידוש החתימה יש לבצע על פי הנהלים הקבועים בחוק.
 

ייפוי כוח

כאשר מישהו צריך להגיש מסמכים בשם מישהו שלא יכול לעשות זאת, יש להגיש יחד עם המסמכים והחתימה הנוטריונית אישור בכתב על כך שמיופה הכח זכאי להגיש בשמו את המסמכים. יש להוכיח עד כמה שאפשר את אמינותו של מגיש המסמכים, ואין להסתפק אך ורק בחתימת נוטריון.
 

שמירת עותקים

בכל אשר נוגע לרישום ושמירת העתקי מסמכים, בתחום זה נעשו הפרות רבות. על כל נוטריון לנהל רישום מסמכים בפנקסים נפרדים לכל נושא. הרשימות יכילו כל פעולה שעשו הנוטריון ולקוחותיו בנוגע למסמכים.
 

רישום הכנסות

על מנת להיות נוטריון צריך להיות בעל ותק של 10 שנים לפחות בתחום עריכת הדין. במקביל לעבודתם כנוטריונים עורכי הדין מתעסקים בנושאי עריכת דין נוספים. יש לבצע רישום הכנסות נפרד מעבודת הנוטריון ומעבודת עריכת הדין הרגילה.
 

שכר נוטריון

על הנוטריון לכתוב ולציין באופן ברור את המחיר אותו גבה ובעבור איזה שירות. אם מסיבה כלשהי לא נגבה מחיר תמורת העבודה, עליו לרשום את הסיבה לכך.
 
 

לקביעת פגישה וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

טלפון:
050-8668808
077-5253419


 
לעמוד נוטריון

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button