יפוי כוח נוטריוני ייפוי כוח נוטריוני

יפוי כוח נוטריוני נועד לפעולות מסוימות בעלות ערך רב. משכנתא חייבת יפוי כוח נוטריוני בכדי להעניק לה ערך קיומי בפני הבנק ובפני שלטונות החוק. פתירת קושי פיזי בגין מחלה, מרחק וכו’, המונע מאדם גופו, לחתום על המסמך. נוטריון פותר מצב זה על ידי אישורו של בא כוח. בכדי שנוכל למלא תפקיד נוטריוני זה, עלינו לקבל ממך ראייה כי אכן כך הדבר.

לשון חוק יפוי כח נוטריוני

“אישור שאדם זכאי לחתום בשם זולתו, לא יאשר נוטריון שהחתום על מסמך בשם זולתו זכאי לחתום עליו כך, אלא אם זכותו לחתום הוכחה לנוטריון על-ידי מסמכים שיש בהם ראיה לדבר, ואם חתם בשם תאגיד – על-ידי פנקס המתנהל על פי חיקוק, בין בידי עובד ציבורי ובין בדרך אחרת, או על-ידי מסמך אחר שיש בו ראיה לדבר”.

יפוי כוח נוטריוני בעסקאות מקרקעין

בייחוד בתקופה האחרונה שבה אנו רואים כיצד שוק הנדל”ן רותח וגועש, אנו יכולים להבין עד כמה חשוב יכול להיות ייפוי כוח נוטריוני. עסקאות רבות נעשות מדי יום בענף הנדל”ן וזאת למרות המחירים הגבוהים, שגם כך מאמרים כמעט מדי חודש. מאחר ובעסקאות רכישה שונות חייב להיות מעורב גם עורך דין, הרי שבכל הקשור לביצוע עסקת מקרקעין שטעונה רישום במשרדי מרשם המקרקעין (הלוא הוא ה”טאבו”), ייפוי כוח נוטריוני הוא זה שדרוש בכדי שהעסקה תאושר כנדרש. אין ספק כי משמעות ייפוי כוח שכזה היא רבה, מאחר וכל תקלה או כל עיכוב שיכול להתרחש במהלך עסקה של רכישת נדל”ן, יכול לעלות לרוכש לא מעט כסף. אנו רואים כיצד יש מקרים שבהם ללא ייפוי כוח נוטריוני לא ניתן היה להמשיך את תהליכי האישור הנדרשים, והרוכשים נאלצו להתעכב ולחוות עוגמת נפש רבה. לעתים יש לבעלי מקצוע מסוים השפעה עצומה על תהליך ארוך, כך שאסור לטעות ולהיעזר במי שלא מוסמך או במי שאינו מורשה.

יפוי כח נוטריוני

יפוי כוח נוטריוני ראיה להליך משפטי

בתי המשפט נעזרים באישורים ובהוכחות שונות, וזאת מעבר לעדויות וראיות נסיבתיות, בכדי לגלות את אשמתו או את חפותו של מי שעומד לדין. במקרים כאלו וגם במקרים של בירורים מסוימים השייכים לערכאות שונות, ניתן לראות כי ייפוי כוח נוטריוני הוא זה שמספק את הדיינים או השופטים בכל הקשור למסמכים מסוימים ולנתונים לגבי מצבו של אדם. לבעל מקצוע זה יש אמינות רבה בעיני כל בית משפט, והוא מקבל את עדותו או את חתימתו כדבר מוגמר, וללא כל סייג. כך ניתן לראות כיצד יפוי כוח נוטריוני לגבי אישור מסוים, הופך את אותו אישור לראיה מספקת, ובהליך המשפטי שמתנהל אין צורך בראיה נוספת מעבר לאישורו או לדבריו של הנוטריון. קל לראות עד כמה יכולה מילה של בעל מקצוע זה להכריע בדין מסוים, ועד כמה משקל יש לעדותו. אפשר למצוא נוטריון בחיפה, בדרום ובמרכז ובשפות שונות.

יפוי כוח נוטריוני חשיבות של היקף הייפוי

מאחר ואנו עוסקים בעולם המשפט והחוקים, הרי שלעתים הדברים אינם כל כך פשוטים. אנו יכולים לראות כי תמיד ניתן למצוא בשפה המשפטית או בחוקים השונים, לא מעט חלוקות לסוגים שונים של ראיות, הוכחות, סייגים, וכו’. לגבי ייפוי כוח נוטריוני, הרי שחשוב לדעת כי ישנם שני סוגים שכל אחד מהם הוא בעל היקף אחר. אם מדובר בייפוי כוח מיוחד, הרי שחשוב להדגיש כי הוא ניתן לגבי פעולה מסוימת אחת (מכירת רכב לדוגמה) ונושא כתב הייפוי אינו יכול לעשות מעבר לאותה פעולה שום דבר אחר בשמו של מי ששלח אותו. לעומת זאת יפוי כוח נוטריוני כללי, מאפשר למי שמחזיק בו, מגוון של פעולות משפטיות (או אחרות) שאותן מעוניין בעל המקצוע השולח שאותו מיופה כוח יבצע עבורו.

ייפוי כוח נוטריוני

עו”ד מיגל עבאדי נוטריון נותן שירות כבר מעל 10 שנים בכל הארץ ובכל הנושאים המשפטיים.
לקביעת פגישה עם נוטריון וקבלת פרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

שירות מהיר ומקצועי 24 שעות בבית הלקוח
לקבלת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 077-5253419
————————
נוטריון, כל שרותי הנוטריון, עו”ד מיגל עבאדי

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button