עורך דין ונוטריון

לצד העובדה שלעורך דין יש אינספור יכולות, ואף תוקף משפטי לבצע מגוון חוזים, הסכמים וכדומה, יש להבין שלנוטריון ישנן סמכויות שלא ניתן למצוא אצל העורך דין הרגיל, ועל כן יש להבדיל מתי יש צורך לפנות אל עורך דין ומתי יש צורך לפנות אל נוטריון, אך יחד עם זאת כן ניתן לומר שכל נוטריון הנו עורך דין, אך כזה שמחזיק בלפחות עשר שניות ניסיון בתחום, ללא עבר שכולל עבירות קלון והוא עבר הסמכה ייעודית.

תלוי סיטואציה

לעיתים עשוי לצוף הצורך בחתימה של נוטריון עבור אישור של תרגום מסוים, על מנת לאשר שאדם פלוני אכן חי, או פשוט על מנת לערוך תרגום קביל של מסמך.עם זאת, לעיתים לא יספיק לפנות אל כל נוטריון, אלא יהיה עדיף לפנות אל נוטריון שבין היתר מתמחה בתחום המדובר בתור עורך דין. כך למשל ניתן להציג סיטואציה בה יש לערוך נכונות של אפיון רשימת מצאי, ועל כן יהיה עדיף לפנות אל נוטריון שבין היתר גם בקיא בתחום המסחר ובייעוץ משפטי כעורך דין, או שעשוי להתעורר הצורך לאמת הסכם ממון של בני זוג, ועל כן יהיה מומלץ לפנותאל נוטריון שמתמחה בתחום המשפחה.

הגנה מלאה

בפעם הבאה שתחשבו על צמד המילים “עורך דין ונוטריון“, מומלץ ביותר שתבחנו איזה איש מקצוע יעניק לכם את השירות הנכון ביותר, המקצועי ביותר והמהיר ביותר, כאשר לא פעם יש לפנות אל משרד שמעניק הן שירותי של עורכי דין והן שירות שלנוטריונים, וזאת כי לא פעם דבר אחדמצריך מעורבות של נדבך נוסף, ועל כן טוב להיות מכוסים מכל הצדדים.

חותמת אפוסטיל

אחד הכלים המרכזיים שמשמשים נוטריונים הינה חותמת אפוסטיל. מדובר בכלי שנועד לאמת מקוריות של מגוון מסמכיםעבור ארצות אחרות. החוק קובע שכל מסמך בעל אופי ציבורייהיה קביל במדינה אחרת, כל עוד מופיעה חותמת מעין זו, וזאת לצד העובדהשחותמת של נוטריון תקפה רק בארץ בה הוא פועל. מכן שאם מבקשים לייעל מהלכים, מומלץ לפנות אל משרד של עורך דין ונוטריון שבין היתר יודעלספק חותמת אפוסטיל, בהנחה והצורך חוצה גבולות.

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ

צרו איתנו קשר
24 שעות ביממה. שירות מהיום להיום.

חייגו עכשיו: 050-8668808
או השאירו פרטים בטופס:



    Call Now Button