תפקידו של נוטריון בעולם המשפטים

מהו נוטריון

חלומה של האם היהודייה הוא שבנה יעסוק ברפואה או עריכת דין. אם בנה הופך לנוטריון, תפקיד המצריך עשר שנות ניסיון בעריכת דין,  אז אפשר לומר שזהו חלומה הרטוב של כל אם. אבל עד שזה יקרה, האם, כמו כל אחד אחר בשלב כלשהו בחיי, עלולה להזדקק  בעצמה לשירותי נוטריון למטרות שונות. כדי להבין מדוע חשוב שיהיה לכם מספר זמין של נוטריון בנייד, קראו את הסיבות הבאות.

תפקידיו של הנוטריון:

תרגום נוטריוני

אמון הוא משהו שיש להרוויח אותו. מוסדות בחו”ל כמו גם בארץ מתייחסים לכל אחד בחשדנות עד שיש הוכחה חד שמעית שהוא דובר אמת. כאשר מציגים מסמכים מחו”ל בבית משפט, או כאשר צריכים להציג מסמכים בחו”ל מהארץ, לא ניתן לתת אותם לסתם מתרגם. אפשר לסלף דרכם מידע ולהציג את התוכן בצורה שונה מהמציאות. לכן אי אפשר להציג מסמכים לבתי משפט או מוסדות אקדמיים מבלי שהם תורגמו ע”י נוטריון מוסמך לבצע תרגום נוטריוני. יש למצוא נוטריון המבין ברמת שפת אם בשפה אותה הוא צריך לתרגם.

צוואות ערוכות על ידי נוטריון

במקרה ואדם הלך לעולמו ללא צוואה, הבעיה הנוצרת היא איך מחלקים את הרכוש אשר הנפטר השאיר אחריו מבלי ליצור ריבים ומהומות. כדי למנוע מצב זה מבעוד מועד כדאי שכל האנשים המבוגרים במשפחה או אנשים החולים במחלות סופניות יכתבו צוואה. היא יכולה להיות מצולמת בוידאו, מוקלטת ע”י רשמקול או כתובה. אבל בכל מצב, היא תהיה תקפה מבחינה משפטית אך ורק באישור נוטריוני. לכן חשוב מאוד להחתים נוטריון על הצוואה. אחרת ענייני הירושה יגררו שנים על גבי שנים בבתי המשפט.

הסכמי ממון על ידי נוטריון

כמו בנושא הגירושין כך גם בנושא הסכמי הממון. עד כמה שזה לא נעים ואפילו לא רומנטי, הסכמי ממון יכולים לחסוך כאבי ראש וכאבי לב במקרה והזוג מחליט להתגרש. יש להסכים ביחד על חלוקת הרכוש במקרה זה מראש ולהחתים על הסכם ממון את הנוטריון. בדיוק כמו במקרה של הצוואות, ללא נוטריון לא יהיה כל תוקף משפטי להסכם וההתנגחות עלולה להתמשך שנים רבות בבתי המשפט. שנים של תסכול שיובילו לבעיות כלכליות לשני הצדדים בגין הוצאות משפט ובעיות חלוקת הרכוש.

בברכה,

מיגל עבאדי


נוטריון מוסמך

שירותים נוספים

תרגום תעודת שחרור מצה”ל

תרגום נוטריוני של תעודת שחרור מצה”ל נדרשת לעתים לצורך קבלת ויזה למדינה זרה. במקרה זה, יהיה על התרגום להיות מדויק ומקצועי. ישנם מקרים אחרים, למשל כאשר אדם מנסה להפיק Social Security Number בארה”ב שבו ה ...

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה

תעודת הפטירה הינו אישור של משרד הפנים על מותו של אדם ומהווה מסמך בסיסי בכל בקשה הקשורה לנפטר, לרבות בעת הגשת בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה. בנוסף לתרגום, יש לשים על התעודה אישור אפוסטיל שיבהיר למי ש ...

תרגום נוטריוני של תעודת נישואין

תרגום נוטריוני של תעודת הנישואין של בני זוג שהתחתנו בחו”ל, נדרש לצורך עדכון פרטי שם משפחה ומצב משפחתי במשרד הפנים, בבנקים, רשויות המס, גורמים רשמיים בחו”ל ועוד. חשוב לשים לב, כי על תעודה ה ...

מספרים עלינו

ברצוני להביע את הערכתי והוקרתי על היחס החם ועל השירות האדיב שזכיתי לקבל ממך, כמו בעבר, בפרויקט המשתכנים הגדול ביישוב עץ אפרים, תמיד קיבלנו תודות של ציבור המשתכנים על שבחרנו להפנות אותם לטיפולך בענייני אימות חתימות, והיום היתה לי הזכות להיווכח בכך באופן אישי בפגישתנו פנים מול פנים. אין ספק שאיכות שירות שכזו אינה דבר מובן מאליו ועל כך קבל את הערכתי ותודתי.

דודי בראל, מנכ"ל

עו”ד עבאדי,
בשם צוות המפעל ובעיקר, ג’יני ואני, אנו מאחלים לך שנה אזרחית טובה.
המון הצלחה, בריאות ואושר ושנמשיך בשיתוף פעולה פורה.

Gini & Delphine

צהריים טובים מיגל,
רציתי להגיד לך תודה רבה על העבודה שעשית של תרגום נוטריוני
היה לי כייף לעבוד איתך.
תודה רבה

מארי בוגדנסקי

תודה רבה על השירות האדיב של שירותי נוטריון, האוזן הקשבת והביצוע המהיר .
שתהיה שנה טובה לך ולכל בני משפחתך!

מורן ניצן

24 שעות ביממה
שירות עד הבית
שירות בכל הארץ
Call Now Button